Ksenija Bujišić opasno profitirala od veze sa Veljkom Ražnatovićem
Od tada nije prošao nijedan dan da se nije pisalo o njoj i njenom odnosu sa Veljkom. Svaki njihov korak u javnosti i na društvenim mrežama je ispraćen, a u skladu s tim rasla je i njena popularnost.
U poslednje vreme se piše da su njih dvoje raskinuli, jer su se pritajili na društvenim mrežama, dok Veljko postavlja fotografije bivših devojaka na Instagram i ide u provod sa njima. Ipak, bilo da su i dalje zajedno ili su stvarno odlučili da se raziđu posle samo nekoliko nedelja, Kseniji je veza sa Veljkom donela mnogo toga.
1. Broj pratilaca na Instagramu se utrostručio
Kada su počeli da se zabavljaju, Bujišićeva je ima oko 10.000 pratilaca na Instagramu, a onda je taj broj počeo da raste srazmerno broju tekstova koji su napisani o njenom odnosu s novim dečkom. Danas ona ima skoro 30.000 pratilaca, čime se približila grupi najpraćenijih poznatih ličnosti u Srbiji.
Taj broj se velikom brzinom povećao kada joj je Veljko promenio prezime u Ražnatović, a ako se može suditi prema njihovoj zajedničkoj fotografiji koju je izabrala za profilnu, njih dvoje su i dalje u srećnoj vezi.
2. Medijska pažnja
Sve što Ksenija radi postalo je zanimljivo javnosti otkad su Veljko i ona za portal Pink.rs potvrdili svoju vezu. Svako njihovo zajedničko pojavljivanje je ispraćeno u medijima, kao i svaki lep i manje lep momenat njihove veze.
Objavljen je veliki broj intervjua sa Ksenijom, a gostovala je i u mnogim emisijama, u kojima je glavna tema bio njen odnos sa sinom popularne pevačice. Ona je, između ostalog, gostovala i kod Ognjena Amidžića u emisiji “Amidži šou”, zajedno sa Veljkom, kao i kod Sanje Marinković u emisiji “MagazinIn”.
3. Poslovne ponude
Kako je stalno bila u centru pažnje, tako su mnoge kompanije počele da se interesuju za saradnju s njom.
Ksenija je dobila mnoge ponude za reklame određenih proizvoda i promociju na Instagramu, od kojih je neke i prihvatila, što je vidljivo na nekim od njenih poslednjih postova.
Talentovana voditeljka počela je svoju karijeru rano, kao devojčica na televiziji Pink, vodeći emisiju “City kids”, a kasnije i “City”, pa nema sumnje da je i sama činjenica što je javna ličnost uticala na veliko interesovanje za nju, ali je veza sa Veljkom svakako mnogo doprinela njenoj popularnosti.
Inače voditeljka ne krije da je privlače poznati momci, kao ti da joj slava prija i da bi rado povećala svoju popularnost.
0 коментара:
Постави коментар